قزوین_به گزارش بسیج، علیرضا حسن پور گفت: برای شناسایی متخلفان بازار، سرعت بخشی به شکایات صنفی، کاهش مراجعات حضوری و پاسخگویی به تقاضاها سامانه ۱۳۵ میزخدمت سازمان تعزیرات حکومتی به صورت رایگان در همه ساعات شبانه روز آماده دریافت شکایات و رسیدگی به تخلفات صنفی و خدماتی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین با بیان قابلیت های سامانه ۱۳۵ افزود: در این سامانه امکان دریافت شکایات درباره: گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت، اخفا و امتناع از عرضه کالا عرضه خارج از شبکه، فروش اجباری و عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی به صورت آنلاین فراهم است به گونه ای که شکایات مردمی به صورت برخط ثبت و تمامی مراحل رسیدگی تا صدور حکم از طریق ارسال پیام به اطلاع شاکی می رسد.
حسن پور با بیان اینکه سامانه میزخدمت الکترونیک تعزیرات حکومتی به درگاه خدمات دولت هوشمند sso.my.gov.ir نیز متصل است. گفت: پنجره ملی خدمات دولت هوشمند برای ایجاد سهولت در ارائه خدمات به شهروندان راه اندازی شده و همچون سامانه ۱۳۵ تنها با یک بار احراز هویت می توان خدمات مورد نظر را دریافت کرد.
انتهای پیام/۱۰۱۰