
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج امیدیه: بسیجیان خواهر حوزه مقاومت بسیج حضرت ام البنین سلام الله علیها به یادمان شهدای اروند اعزام شدند و در این سفر معنوی و زیارتی به بررسی و مطالعه تاریخچه جانفشانیهای شهیدان پرداختند.
در مراسم اعزام این بسیجیان، خواهر پاسدار آلبوغبیش، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ام البنین سلام الله علیها ضمن بیان اهمیت یادآوری ایثارگریهای شهیدان، گفت: حضور در این یادمانها وظیفه همه ماست؛ شهیدانی که جانشان را برای حفظ ارزشها و امنیت این وطن نثار کردند، سزاوارترین افراد برای تجدید میثاق ما هستند.
بسیجیان خواهر در طی این برنامه با برگزاری مراسم زیارت عاشورا و دعا به یاد شهدا، فضای معنوی خاصی را ایجاد کردند. همچنین آنان به بازدید از مناطق عملیاتی و بررسی تاریخچه نبردها پرداخته و در این راستا بر اهمیت حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسلهای آینده تاکید کردند.
یکی از بسیجیان که در این برنامه شرکت کرده بود، در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: حضور در یادمان شهدای اروند برای ما فرصتی ویژه است تا از نزدیک با یادگارهای دوران دفاع مقدس آشنا شویم و درک بهتری از دلایل ایثارگری شهیدان پیدا کنیم. این تجربه قطعاً در روحیه ما اثرگذار خواهد بود.
حضور بسیجیان خواهر در یادمان شهدای اروند، گامی مؤثر در راستای ترویج فرهنگ ناب مقاومت و وفاداری به آرمانهای انقلاب اسلامی است و انتظار میرود که با این برنامههای فرهنگی، معارف و اندیشه بسیجیان جوان کشور نیز روز به روز تقویت شود.