
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ایذه:همزمان با فرا رسیدن شب تاسوعای حسینی (شب نهم محرمالحرام ۱۴۰۵)، اجتماع عظیم هیئتهای مذهبی، مساجد و عزاداران حسینی شهرستان ایذه با شکوه هرچه تمامتر در چهارراه امام علی (ع) این شهر برگزار شد.
در این مراسم باشکوه که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار گردید، عزاداران حسینی با سینهزنی و نوحهسرایی به سوگواری برای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش پرداختند. برنامههای این اجتماع مذهبی شامل مداحی توسط خواننده بختیاری، شاهین محمدحسینی، و سخنرانی حجتالاسلام والمسلمین حاجتی بود که برای حاضرین به ایراد سخن پرداختند.
لازم به ذکر است که بر اساس اطلاعیه منتشر شده، دستههای عزاداری و مراسم اقامه نماز ظهر عاشورا نیز روز پنجشنبه، ۴ تیرماه، از ساعت ۱۰ صبح از همین مکان (چهارراه امام علی علیهالسلام) به سمت مصلی نماز جمعه حرکت خواهند کرد.
این اجتماع نشاندهنده ارادت و عشق عمیق مردم ولایتمدار شهرستان ایذه به اهل بیت (ع) و فرهنگ غنی عاشورایی است.