بسیجیان خواهر از حوزه مقاومت بسیج حضرت ام البنین سلام الله علیها به مناسبت یادمان شهدای اروند، به این منطقه مقدس اعزام شدند و با آرمانهای شهیدان دفاع مقدس تجدید میثاق کرده و یاد این عزیزان را گرامی داشتند.
به مناسبت گرامیداشت یاد شهدا و آشنایی دانشآموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، ۸ دستگاه اتوبوس حامل دانشآموزان دختر شهرستان امیدیه در تاریخ ۱۴۰۴/۰۸/۲۸ با بدرقه مسئولین امیدیه به مناطق جنگی اعزام شدند.