به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،احمد کرمی استاندار ایلام از مرکز پاسخگویی مردمی سفر رئیسجمهور به این استان بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات انجامشده در این مرکز قرار گرفت.
استاندار ایلام در حاشیه این بازدید اظهار کرد که ارتباط مستقیم با مردم و تکریم اربابرجوع در اولویت برنامههای دولت چهاردهم قرار دارد و این موضوع همواره مورد تأکید ریاست محترم جمهوری بوده است.
وی بیان کرد که در سفر اخیر رئیسجمهور به ایلام نیز ارتباط مؤثر و بیواسطه با مردم بهصورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.
کرمی ادامه داد: در این مرکز، ۲۵۰ نیروی فعال با روحیهای جهادی حضور دارند که مسئولیت پردازش، دستهبندی و رسیدگی به درخواستهای مردمی را بر عهده دارند.
استاندار ایلام بیان کرد که هدف ما این است که تمام مطالبات مردم با دقت و سرعت مورد بررسی قرار گیرد.
وی همچنین از راهاندازی سامانه اینترنتی (http://www.111.ir) خبر داد و افزود که این سامانه با هدف تسهیل ثبت و پیگیری درخواستهای مردمی طراحی شده است و شهروندان میتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، از طریق این سامانه مشکلات و مطالبات خود را به مسئولان منتقل کنند.
این مرکز پاسخگویی مردمی سفر رئیسجمهور به ایلام در کنار سامانه اینترنتی، یکی از مهمترین ابزارهای دولت برای برقراری ارتباط شفاف و دوطرفه با مردم است و نقش مهمی در جلب رضایت عمومی دارد.
به گفته استاندار ایلام، این اقدام گامی مؤثر در جهت تحقق عدالت ارتباطی و بهبود پاسخگویی دولت به نیازهای مردمی است.
استان ایلام، بهواسطه برنامههای این مرکز در سفر رئیسجمهور، شاهد افزایش تعامل مستقیم مردم با مسئولان بوده و انتظار میرود این فرآیند موجب شتاب در رفع مشکلات و ارتقای سطح رضایتمندی عمومی شود.
مرکز ارتباطات مردمی سفر رئیسجمهور بخشی از تلاشهای دولت چهاردهم برای تسهیل امور و ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان است.
این مرکز نقش مهمی در جذب درخواستهای مردمی و تسهیل ارتباط مستقیم مردم با دولت دارد.
ایلام به دلیل گستردگی مناطق روستایی و نیاز به خدماترسانی گسترده، یکی از استانهای پیشگام در اجرای طرحهای ارتباطی و پاسخگویی غیرحضوری محسوب میشود.
سامانه 111 نیز مکمل همین تلاشهاست تا مردم بتوانند درخواستهای خود را بهصورت مستقیم با مسئولان دولت در میان بگذارند.