۲۱ / خرداد / ۱۴۰۴ - 11 June 2025
22:08
کد خبر : 9693591
۱۷:۳۴

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

استاندار ایلام: ارتباط مستقیم با مردم، اولویت دولت چهاردهم است

استاندار ایلام در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی سفر رئیس‌جمهور بر اهمیت تکریم ارباب‌رجوع و رسیدگی به مطالبات مردم با شفافیت و سرعت تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،احمد کرمی استاندار ایلام  از مرکز پاسخگویی مردمی سفر رئیس‌جمهور به این استان بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات انجام‌شده در این مرکز قرار گرفت.

استاندار ایلام در حاشیه این بازدید اظهار کرد که ارتباط مستقیم با مردم و تکریم ارباب‌رجوع در اولویت برنامه‌های دولت چهاردهم قرار دارد و این موضوع همواره مورد تأکید ریاست محترم جمهوری بوده است.

وی بیان کرد که در سفر اخیر رئیس‌جمهور به ایلام نیز ارتباط مؤثر و بی‌واسطه با مردم به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

کرمی ادامه داد: در این مرکز، ۲۵۰ نیروی فعال با روحیه‌ای جهادی حضور دارند که مسئولیت پردازش، دسته‌بندی و رسیدگی به درخواست‌های مردمی را بر عهده دارند.

استاندار ایلام بیان کرد که هدف ما این است که تمام مطالبات مردم با دقت و سرعت مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار ایلام: ارتباط مستقیم با مردم، اولویت دولت چهاردهم است

وی همچنین از راه‌اندازی سامانه اینترنتی (http://www.111.ir) خبر داد و افزود که این سامانه با هدف تسهیل ثبت و پیگیری درخواست‌های مردمی طراحی شده است و شهروندان می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، از طریق این سامانه مشکلات و مطالبات خود را به مسئولان منتقل کنند.

این مرکز پاسخگویی مردمی سفر رئیس‌جمهور به ایلام در کنار سامانه اینترنتی، یکی از مهم‌ترین ابزارهای دولت برای برقراری ارتباط شفاف و دوطرفه با مردم است و نقش مهمی در جلب رضایت عمومی دارد.

به گفته استاندار ایلام، این اقدام گامی مؤثر در جهت تحقق عدالت ارتباطی و بهبود پاسخگویی دولت به نیازهای مردمی است.

استان ایلام، به‌واسطه برنامه‌های این مرکز در سفر رئیس‌جمهور، شاهد افزایش تعامل مستقیم مردم با مسئولان بوده و انتظار می‌رود این فرآیند موجب شتاب در رفع مشکلات و ارتقای سطح رضایت‌مندی عمومی شود.

مرکز ارتباطات مردمی سفر رئیس‌جمهور بخشی از تلاش‌های دولت چهاردهم برای تسهیل امور و ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان است.

این مرکز نقش مهمی در جذب درخواست‌های مردمی و تسهیل ارتباط مستقیم مردم با دولت دارد.

ایلام به دلیل گستردگی مناطق روستایی و نیاز به خدمات‌رسانی گسترده، یکی از استان‌های پیشگام در اجرای طرح‌های ارتباطی و پاسخگویی غیرحضوری محسوب می‌شود.

سامانه 111 نیز مکمل همین تلاش‌هاست تا مردم بتوانند درخواست‌های خود را به‌صورت مستقیم با مسئولان دولت در میان بگذارند.

منبع: ایرنا
جواد زراعتی
خبرنگار: جواد زراعتی

گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید