۰۳ / تير / ۱۴۰۵ - 24 June 2026
16:50
کد خبر : 9767538
۰۶:۳۳

۱۴۰۵/۰۴/۰۳

خیابان‌ها و میادین شهر به حسینیه و تکایای عزا تبدیل شده است

مردم حمیدیه تجمعات خیابانی و حضور سلحشورانه خود برای دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عزاداری برای امام حسین (ع) پیوند زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج حمیدیه؛ مردم تجمعات خیابانی و حضور سلحشورانه خود برای دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عزاداری برای امام حسین (ع) پیوند زدند.


تجمع شبانه مردم در میدان نیز سرشار از شور و شعور و حماسه است و فریادهای «حیدر حیدر»، «ما تن به ذلت نمی دهیم»، «الله اکبر» و... گویای حال و احوال دل‌های ملتی است که این شب‌ها هم ادامه حضور در خیابان را به خانه نشینی ترجیح دادند.

مردم همیشه در صحنه حمیدیه که اکنون راز پیروزی را مقاومت و حماسه در میدان یافته‌اند این شب‌ها هم آمدند تا فریاد بزنند تا پای جان پای انقلاب و وطن هستند و هرگز در برابر دشمن سر فرود نمی‌آوردند.

این استمرار و اصرار بر حضور خیابانی، به این معناست که مبادا زمانی خناسان، منافقین و تروریست‌های مزدور، خلامیدانی احساس کنند و بار دیگر فاجعه‌ای تلخ و جبران‌ناپذیر در جغرافیای ایران اسلامی رقم بزنند.


آنها در این مراسم بر حرکت در مسیر اباعبدالله و مکتب عاشورا تاکید کردند.

خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان، حمیدیه عبدالجلیل حیدری


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید