
کاروان ژیمناستیک هنری زنان ایران، تهران را به مقصد چین ترک کرد تا در رقابتهای قهرمانی ژیمناستیک هنری زنان آسیا حضور پیدا کند.
نرگس هواشم از خوزستان در رده سنی بزرگسالان تیم ملی کشورمان را در این اعزام تاریخی همراهی دارد.
این حضور، نخستین اعزام دختران ایران در رشته ژیمناستیک هنری به مسابقات رسمی آسیایی پس از انقلاب و اتفاقی تاریخی برای ژیمناستیک هنری زنان ایران و نیز خوزستان محسوب میشود.