
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش، در این برنامه جهادی و مردممحور، جمعی از پزشکان، پرستاران و نیروهای داوطلب حوزه سلامت با حضور در بین نمازگزاران، خدمات رایگان پزشکی و مشاورهای ارائه کردند. ویزیت عمومی، مشاوره تخصصی، اندازهگیری فشار خون، تست قند خون و توزیع بستههای آموزشی سلامت از جمله خدماتی بود که در این میز خدمت به مراجعان ارائه شد.
دکتر نخلی مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان شوش ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، هدف از اجرای این برنامه را ترویج فرهنگ خدمترسانی بیمنت، ارتقای سطح آگاهیهای بهداشتی و سلامت عمومی جامعه و تکریم مردم عنوان کرد.
وی افزود: «کانون بسیج جامعه پزشکی همواره تلاش دارد با بهرهگیری از ظرفیت نیروهای متخصص و متعهد، در مسیر محرومیتزدایی، افزایش دسترسی مردم به خدمات سلامت و تحقق شعار ارزشمند "بسیج خدمتگزار مردم" گامهای مؤثری بردارد.»
برپایی این میز خدمت با استقبال گسترده نمازگزاران همراه بود و جلوهای از پیوند فرهنگ عاشورایی با روحیه ایثار، خدمت و مسئولیتپذیری اجتماعی را به نمایش گذاشت.