۰۳ / تير / ۱۴۰۵ - 24 June 2026
22:12
کد خبر : 9764484
۱۷:۰۳

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

برگزاری نود و نهمین شب اجتماع مردم ایذه در حمایت از رهبری و خونخواهی شهدا

مردم غیور شهرستان ایذه نود و نهمین شب اجتماع خود را با شعار یا قمر بنی‌هاشم (ع) و با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام شهید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و خونخواهی شهدا برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ایذه:در این مراسم که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد، شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهای الله اکبر مرگ بر آمریکا و لبیک یا خامنه‌ای بار دیگر وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی و مسیر پرافتخار شهدا اعلام داشتند.

حاضران در این اجتماع، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، این حرکت خود را به پیشگاه شهید والامقام «فریدون عباسی» از دانشمندان هسته‌ای و مدافعان امنیت ملی کشور هدیه کردند.

سخنرانان این مراسم با اشاره به روحیه استکبارستیزی و ایستادگی مردم ایذه، تأکید کردند که این اجتماعات مردمی، پیام روشنی برای دشمنان نظام دارد که ملت ایران همواره در صحنه بوده و تحت هر شرایطی با رهبری خود بیعت خواهند ماند.

این مراسم که در فضایی سرشار از شعور انقلابی و عواطف دینی برگزار شد، با دعا برای سلامتی مقام معظم رهبری و پیروزی جبهه مقاومت به پایان رسید.


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید