۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
01:45
کد خبر : 9759630
۱۲:۱۳

۱۴۰۵/۰۲/۲۵
در باغملک؛

تعامل دو سویه برای تحول فرهنگی بین مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باغملک

دکتر سجاد بهمئی گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در باغملک ایجاد شده و نخبگان و صاحب‌ نظران جوانی پای کار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از باغملک: دکتر سجاد بهمئی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان، در نشست با فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی شهرستان، با اشاره به ضرورت تعامل استان و شهرستان‌ ها برای هم‌ افزایی و کمک به یکدیگر اظهار داشت: انشاءالله از افراد رسانه و هنر و رسانه ای در بسیج رسانه استفاده کنیم و الحمدلله ظرفیت‌های بسیار خوبی در کانون ایجاد شده و نخبگان و صاحب‌نظران جوانی پای کار هستند که با تجهیزات و هزینه شخصی تولید محتوا می‌کنند.

در ادامه جمشید خسروی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری کارگاه تخصصی فیلم‌سازی در فضای حرفه‌ای گفت: هدف ما تحول در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان است و فعال‌ترین رسانه‌ها زیر مجموعه اداره فرهنگ در حال تولید خبر و انتشار آن هستند و تمام تلاش خود را به کار گرفته اند مهمترین مسئله گروه‌های تولید ،  داشتن تجهیزات بوده که با همان دوربین  موبایل می‌توان آثاری با کیفیت تولید کرد و در جشنواره‌های بین‌المللی درخشید

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های شبانه انجمن‌های فیلم و عکس و پویایی هنرمندان اشاره کرد و افزود: در شرایط حساس کنونی کشور، ما با تمام توان و با رویکردی تعاملی پای کار هستیم ، انتظار ما این است که این همکاری یک‌جاده دوطرفه باشد ، هرچه حمایت‌های استانی و سازمانی از هنرمندان شهرستانی بیشتر شود، خروجی‌های فرهنگی و رسانه‌ای ما در برابر جنگ نرم دشمن، برنده‌تر و اثرگذارتر خواهد بود.


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید