سرهنگ پاسدار سید مهدی میرسالاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان، با گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از اجرای پویش مردمی کاشت ۳۰۰۰ اصله نهال در این شهرستان خبر داد و گفت: این حرکت فرهنگی، پیوندی ماندگار میان فرهنگ ایثار و حفاظت از محیط زیست ایجاد کرده است.
وی افزود: این پویش به همت بسیج سازندگی و بسیج پیشکسوتان ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان و با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان و مشارکت گسترده مردم برگزار شد و جلوهای از همدلی و مسئولیتپذیری اجتماعی را به نمایش گذاشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان با تأکید بر اینکه راه شهدا همواره الهامبخش خدمت به مردم است، تصریح کرد: کاشت این نهالها نمادی از تداوم تفکر جهادی و پاسداری از سرمایههای طبیعی برای نسلهای آینده است.
در پایان، سرهنگ میرسالاری ابراز امیدواری کرد این نهالها به یاد سردار دلها، علاوه بر طراوتبخشی به فضای شهری، یاد و نام شهدا را در ذهن و دل مردم زنده نگه دارند.


