
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج امیدیه: در پی بروز سیلابهای شدید در شهرستان امیدیه و آسیبهای قابل توجه به زیرساختهای روستایی، سرهنگ پاسدار کیوان منصوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیدیه، روز گذشته با حضور در روستاهای سیلزده این شهرستان به بررسی وضعیت و پیگیری رفع مشکلات مردم پرداخت.
در این بازدید، سرهنگ منصوری ابتدا به روستای اسلام آباد که بهواسطه قطع آب شرب با مشکلات جدی مواجه شده است، رفت. وی ضمن گفتگو با اهالی روستا، از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و به نگرانیهای مردم در خصوص تأمین آب شرب و برطرف کردن خسارات ناشی از سیلاب رسیدگی کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیدیه در این بازدید، با اشاره به اهمیت امدادرسانی به مردم آسیبدیده، خواهان همکاری همهجانبه مسئولان مرتبط برای رفع مشکلات و تأمین آب شرب برای روستاییان شد. وی تأکید کرد: ستاد بحران و دستگاههای اجرایی بایستی به سرعت نسبت به تأمین نیازهای اولیه مردم اقدام کنند و ما در بسیج نیز آمادهایم تا در کنار مسئولان به یاری هموطنانمان بشتابیم.
در ادامه این بازدید، سرهنگ منصوری با مسئولان شهر و بخش جایزان نیز دیدار کرد و ضمن بررسی وضعیت تأمین مشکلات ناشی از سیلاب، بر لزوم تسریع در اقدامات امدادی و بازسازی زیرساختها تأکید کرد.
این اقدام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیدیه نشان از اهتمام و جدیت نهاد مقدس بسیج در راستای کمک به حل مشکلات مردم در بحرانها و التیام آلام آسیبدیدگان است. همچنین، این بازدید با استقبال اهالی روستاهای سیلزده همراه بود و امیدواری به ایجاد همکاری بیشتر میان مردم و مسئولان را افزایش داد.
در پایان، سرهنگ منصوری با اشاره به اینکه بسیج بهعنوان یک نهاد مردمی همواره در کنار مردم خواهد بود، از اهالی شهرستان امیدیه خواست تا با صبوری و همافزایی، به روند بازسازی و بهبود شرایط کمک کنند.