
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از باغملک:با حضور مسئولین ، بسیجیان و فرماندهان از رده های برتر اشراف در شهرستان باغملک تجلیل شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در جمع بسیجیان و مسئولین گفت: ما برای رضایت خداوند کار میکنیم و همه برتر هستند و در مسیری هستیم که خداوند چند برابر آن را پاداش می دهد.
سرهنگ پاسدار فاضل عارف افزود: امیدوارم که همه بسیجیان در این راه موفق باشند و جنگ دفاع مقدس ۱۲ روزه برای همه ما یک امتحان بزرگ بوده است.
وی با اشاره به اینکه جنگ دوازده روزه به معنای واقعی کلمه ، یک دنیای کفر در مقابل ما ایستاد ادامه داد: در این جنگ خدا با ما بود و ما را یاری کرده است و ما نیز ثابت کرده ایم که در مقابل دشمن می ایستیم و پیروز شده ایم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیان کرد: دشمن از پیروزی ما شکست بسیار سنگینی دیده است و آنها نمیتوانند جلوی دست برتر ما بایستند و انشالله که فضای همدلی و وحدت بین مسئولین بیشتر شود و تا زمانی که مسئولیت داریم خدمت گزار مردم باشیم.
وی با اشاره به اینکه ما قدردان مردم هستیم خاطر نشان کرد: از عوامل برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر می کنیم و بسیجیان قدر خود را بدانند و در این مسیر ثابت قدم بمانید.
در پایان از فرماندهان و مسئولین برتر بسیجی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.