
به گزارش خبرگزاری بسیج رامشیر ؛امروز در شهرستان رامشیر، آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر با حضور گسترده پایوران و مسئولان ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد. در این مراسم که با هدف تقدیر از مدیران و فعالان موفق در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و مدیریتی برگزار گردید، سرهنگ دوم پاسدار صابر عسکرزاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر، با اشاره به شخصیت تاریخی مالک اشتر به عنوان نماد مدیریت اسلامی، مقاومت و عدالتخواهی، بر لزوم الگوبرداری از چنین اسوه هایی در دوران معاصر تأکید کرد.
عسکرزاده در سخنان خود، جشنواره مالک اشتر را فرصتی برای شناسایی و معرفی ظرفیتهای مؤثر در زمینه های مختلف دانست و اظهار داشت: «این جشنواره تنها یک رویداد تقدیری نیست، بلکه حرکتی آگاهانه برای ترویج سبک زندگی و مدیریتی مبتنی بر ارزشهای انقلابی و اسلامی است.»
وی اضافه کرد: «امروزه جامعه ما به مدیران و افرادی نیاز دارد که همچون مالک اشتر، مسئولیتپذیر، شجاع، دلسوز و پایبند به اصول باشند. برگزیدگان این دوره نمونهای از این ظرفیتها هستند که باید الگویی برای دیگران قرار گیرند.»
در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات و عملکرد برجسته برگزیدگان در عرصه های مختلف تقدیر به عمل آمد. این برنامه به عنوان یکی از اقدامات مؤثر ناحیه مقاومت بسیج رامشیر در تقویت روحیه جهادی و مسئولیتپذیری در میان آحاد جامعه مورد استقبال حاضران قرار گرفت.