۰۳ / تير / ۱۴۰۵ - 24 June 2026
22:01
کد خبر : 9734318
۱۷:۵۸

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر در رامشیر با تأکید بر الگوسازی از شیوههای مدیریتی و مقاومتی

در مراسمی با حضور پایوران بسیج رامشیر، از فعالان و مدیران برتر جشنواره مالک اشترتجلیل شد.سرهنگ عسکرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان بر ضرورت ترویج روحیه مسئولیت پذیری، ایثار و مدیریت جهادی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج رامشیر ؛امروز در شهرستان رامشیر، آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر با حضور گسترده پایوران و مسئولان ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد. در این مراسم که با هدف تقدیر از مدیران و فعالان موفق در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و مدیریتی برگزار گردید، سرهنگ دوم پاسدار صابر عسکرزاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر، با اشاره به شخصیت تاریخی مالک اشتر به عنوان نماد مدیریت اسلامی، مقاومت و عدالتخواهی، بر لزوم الگوبرداری از چنین اسوه هایی در دوران معاصر تأکید کرد.

عسکرزاده در سخنان خود، جشنواره مالک اشتر را فرصتی برای شناسایی و معرفی ظرفیتهای مؤثر در زمینه های مختلف دانست و اظهار داشت: «این جشنواره تنها یک رویداد تقدیری نیست، بلکه حرکتی آگاهانه برای ترویج سبک زندگی و مدیریتی مبتنی بر ارزشهای انقلابی و اسلامی است.»

وی اضافه کرد: «امروزه جامعه ما به مدیران و افرادی نیاز دارد که همچون مالک اشتر، مسئولیتپذیر، شجاع، دلسوز و پایبند به اصول باشند. برگزیدگان این دوره نمونهای از این ظرفیتها هستند که باید الگویی برای دیگران قرار گیرند.»

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات و عملکرد برجسته برگزیدگان در عرصه های مختلف تقدیر به عمل آمد. این برنامه به عنوان یکی از اقدامات مؤثر ناحیه مقاومت بسیج رامشیر در تقویت روحیه جهادی و مسئولیتپذیری در میان آحاد جامعه مورد استقبال حاضران قرار گرفت.


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید