
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هویزه؛در آستانه هفته بسیج و در راستای تجدید میثاق با آرمانهای این شجره طیبه، جمعی از مسئولان و رؤسای ادارات شهرستان هویزه با حضور در ناحیه مقاومت بسیج، با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هویزه دیدار و گفتوگو کردند. این دیدار صمیمانه با هدف تبریک هفته بسیج و قدردانی از زحمات و ایثارگریهای بسیجیان برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هویزه در این مراسم، بیان کرد که حضور پرشور و همدلی ادارات شهرستان، نشان از درک عمیق از رسالت بسیج و جایگاه آن در جامعه اسلامی است. وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، از همهی مسئولان و کارکنان ادارات شهرستان به خاطر همکاری و تعامل سازنده با بسیج تشکر کرد.
ایشان در ادامه افزود: “بسیج همواره در کنار مردم و خادم ملت بوده و آماده است تا در تمامی عرصهها، به ویژه در خدمترسانی و سازندگی، در کنار سایر نهادها و ادارات شهرستان به ایفای نقش بپردازد.” فرمانده ناحیه تصریح کرد: “هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تبیین ابعاد مختلف تفکر بسیجی و معرفی دستاوردهای این نیروی مردمی است که به برکت خون شهدا و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب، همواره بالنده و پویاست.” در پایان این دیدار، مسئولان ادارات شهرستان آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و همافزایی با ناحیه مقاومت بسیج اعلام کردند.