
به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیهالسلام اهواز در، به همت معاونت عقیدتی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیهالسلام اهواز، جشنواره «الگوهای برتر تدریس مربیان بسیج» با حضور نواحی حمیدیه، دشتآزادگان، هویزه و باوی، روز اول آذرماه ۱۴۰۴ به میزبانی ناحیه امام حسین(ع) برگزار گردید.
این جشنواره با هدف ارتقای سطح کیفی آموزشهای عقیدتی ـ سیاسی و معرفی برترین مربیان در حوزه تدریس برگزار شد. داوری این دوره از جشنواره را دکتر رضایی، حجتالاسلام دانشی و جمعی از داوران استانی بر عهده داشتند.
همچنین سروان ممبینی، مسئول امور مربیان مرکز تداوم سپاه ولیعصر(عج)، و سرهنگ دوم پاسدار نظری، مسئول مرکز تداوم، با حضور در این برنامه ضمن تقدیر از تلاش مربیان، بر اهمیت بهروزرسانی شیوههای تدریس و انتقال صحیح معارف اسلامی و انقلابی به نسل جوان تأکید کردند.