
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ابراهیم قدیمی در شهرستان آغاجاری: دیدار پرسنل سپاه پاسداران آغاجاری با امام جمعه شهرستان به مناسبت هفته بسیج برگزار گردید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری سرهنگ دوم پاسدار محسن ممبینی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت:
به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری با حضور در دفتر امام جمعه، با حجتالاسلام والمسلمین سید حسینی دیدار و گفتوگو کردیم. این دیدار با هدف تجلیل از مجاهدتهای بسیجیان و بیان گزارش اقدامات یکساله ناحیه انجام شد.
وی ضمن تبریک هفته بسیج وتسلیت ایام فاطمیه ادامه داد: در ابتدای این مراسم، فرمانده و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری گزارشی از برنامههای محوری هفته بسیج، فعالیتهای جهادی، فرهنگی و اجتماعی و همچنین عملکرد پایگاههای مقاومت در سطح شهر و بخش ارائه کردند. آنان تأکید کردند که بسیج همچنان با روحیه انقلابی در مسیر خدمترسانی به مردم گام برمیدارد.
حجتالاسلام والمسلمین سید حسینی، امام جمعه شهرستان آغاجاری نیز در این دیدار ضمن قدردانی از فعالیتهای خالصانه بسیجیان، بسیج را یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی دانست و بر اهمیت تقویت روحیه ایمان، اخلاص و مردمی بودن در میان نیروهای بسیجی تأکید کرد که امروز نقش بسیج در مقابله با جنگ نرم و حل مشکلات اجتماعی بیش از هر زمان دیگری برجسته است.
در پایان این دیدار امام جمعه شهرستان برای کارکنان ناحیه مقاومت بسیج آرزوی توفیق روزافزون کرد و خواستار استمرار حرکتهای جهادی و خلاقانه در مسیر خدمت به مردم شد. همچنین بسیجیان نیز بر آمادگی کامل خود برای حضور در صحنههای مختلف دفاع از انقلاب و خدمترسانی به اقشار نیازمند تأکید کردند.