
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از باغملک: دانش آموزان خواهر شهرستان باغملک به همراه کادر اجرایی در دومین روز اردوی خود و در قالب راویان پیشرفت به ورزشگاه فولاد خوزستان رفتند تا از نزدیک با زحمات و مجموعه بزرگ فولاد خوزستان دیدن کنند و به مدیر و مجموعه این مکان خسته نباشید بگویند.
مدیر ورزشگاه فولاد خوزستان با اشاره به اینکه در هفته گذشته اولین حضور بانوان در ورزشگاه را داشتیم افزود: شانزدهم آبان ماه به عنوان یکی از روزهای تاریخی و به یادماندنی در تقویم اجتماعی و فرهنگی استان خوزستان و باشگاه فولاد خوزستان ثبت شد و در این روز برای نخستین بار بانوان خوزستانی توانستند در ورزشگاه اختصاصی شهدای فولاد حضور یافته و از تیم محبوب خود حمایت کنند.
افشین احمد پور ادامه داد: تحقق این اتفاق نتیجه فرآیندی طولانی از هماهنگی و تعامل میان ارکان مختلف اجرایی، امنیتی و فرهنگی استان بود و تلاش ها با هدف فراهمسازی شرایطی مناسب برای حضور امن و شایسته بانوان شکل گرفت تا این تجربه نخست در محیطی آرام، منظم و هماهنگ اجرا شود.
وی عنوان کرد: مجموعه شرکت و باشگاه فولاد خوزستان با همکاری استانداری، فرمانداری، اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، دستگاههای انتظامی و سایر نهادهای مسئول، برنامهای دقیق برای این روز ویژه تدوین کرده بودند و نتیجه این تلاش ها ایجاد بستر لازم برای حضور گروهی از بانوان خوزستانی علاقه مند به تیم فولاد در جایگاهی مناسب و دارای امکانات رفاهی اختصاصی بود.
احمد پور بیان کرد: از شما دانش آموزان و همراهان که امروز به این مجموعه آمدید تقدیر و تشکر میکنیم.