ارغیانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در ادامه افزود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با رشادتهای دوران دفاع مقدس، دانشآموزان دختر مقطع متوسطه این شهرستان در قالب اردوی راهیان نور به مناطق جنوب کشور اعزام شدند.
کلانتری مسول حفظ آثارونشر ارزشهای دفاع مقدس و راوی کاروان در مصاحبه ای به مناطق عملیات اشاره و افزود دانشآموزان در طول این سفر معنوی و فرهنگی، از یادمانهای مقدس و مناطق عملیاتی شلمچه، فکه و فتحالمبین بازدید خواهند کرد تا از نزدیک با حماسهآفرینیها و از خودگذشتگیهای شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.
وی هدف از برگزاری این اردوها را حفظ و انتقال ارزشهای والای دفاع مقدس دانست و بر اهمیت این سفرها در تقویت روحیه معنوی و بصیرت دانشآموزان تاکید کرد.
مراسم اعزام راهیان نور دانش آموزان با حضور جمعی از مسولین و سخنرانی امام جمعه جاجرم و ریاست آموزش و پرورش برگزار گردید