در راستای تحقق پروژههای محرومیتزدایی در شهر جاجرم، جلسه ای مشترک با حضور نماینده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در استان خراسان شمالی، مسئول بسیج سازندگی شهرستان جاجرم، اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری شهرستان جاجرم برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۰۱۱۴۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۵/۰۹