
به گزارش خبرگزاری خبری بسیج از رامشیر، به مناسبت هفته دولت و در آستانه سالروز شهادت شهیدان والامقام محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر، آیین معنوی غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان رامشیر برگزار شد.
در این مراسم مهندس سید ذبیحالله فرخندهزاده فرماندار رامشیر و سرگرد پاسدار ابراهیم مقدمیفر جانشین ناحیه مقاومت بسیج رامشیر، سرهنگ شاکرمی فرمانده ستاد فراجا ، شهرداران رامشیر و مشراگه ، بخشدار مرکزی، سرکار خانم آلبوغبیش رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، و جمعی از مدیران ادارات و مسئولان شهرستان حضور داشتند.
شرکتکنندگان با غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهیدان و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشتند و بر تداوم راه شهیدان و پاسداری از آرمانهای والای انقلاب اسلامی تأکید کردند.
فرخندهزاده فرماندار رامشیر در حاشیه این مراسم گفت: «شهدا با ایثار و فداکاری، عزت و امنیت امروز ملت را تضمین کردند و ما باید با خدمت صادقانه و جهادی، در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور گام برداریم.»