در پیرو برنامه های ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان در هفته دفاع مقدس برای تجلیل و تکریم حماسه آفرینان دفاع مقدس،با حضور جناب سرهنگ میرسالاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مسجدسلیمان،گردهمایی رزمندگان اسلام در مصلی نماز جمعه شهرستان برگزار گردید.
جناب سرهنگ میرسالاری با بیان جانفشانی ها و فداکاری رزمندگان. در طول ۸ سال دفاع مقدس به تکریم و تجلیل از رزمندگان جنگ تحمیلی به ویژه رزمندگان شهرستان مسجدسلیمان پرداخت.