
به گزارش خبرگزاری بسیج دشت آزادگان، این مراسم با حضور سرهنگ پاسدار حاتم عبیداوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان، سید قاسم موسوی فرماندارشهرستان، حجت الاسلام عمادنیسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت دشت آزادگان،مسئولین ارشدفراجا وجمعی از مسئولین محلی، بسیجیان، نمایندگان ادارات و نهادها، و خانوادههای معزز شهدا برگزار شد.
شرکتکنندگان با حضور بر مزار این یاوران وصال، با غبارروبی از سنگ مزارهای پاک شهدا، عطرافشانی و قرائت فاتحه، دوباره پیمان خود را با آرمانهای بلند شهیدان و خون پاک آنان تجدید کردند.
در این مراسم، سرهنگ عبیداوی با تجلیل از ایثارگریهای شهدا، تأکید کرد: "شهدا چراغ راه و سرمایههای جاویدان این ملت هستند و ادامه راه آنان، سرفصل تمامی برنامههای ماست.
سید قاسم موسوی، فرماندار دشت آزادگان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: ادای احترام به شهدا، زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است که ضامن بقای انقلاب اسلامی است."
این آیین معنوی، نمادی از پیوند ناگسستنی ملت، دولت و سپاه در میزبانی از شهیدان و تکریم مکتب سترگ شهادت بود.