
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ؛ رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول با اشاره به آغاز پنجمین مرحله طرح «خوزستان پاکیزه» در آستانه بازگشایی مدارس گفت: این طرح از امروز آغاز شده و تا تاریخ ۲۹ شهریور ماه ادامه خواهد یافت.
وی افزود: هدف از اجرای این طرح ارتقای بهداشت عمومی، پاکیزگی و زیباسازی محیط، افزایش آگاهی عمومی و تشویق مشارکت مردمی در حفاظت از محیط زیست و مدیریت پسماند است.
مسعود نوریپور تأکید کرد که این طرح بهصورت هماهنگ با همکاری بخشداریها، شهرداریها، بسیج و سازمانهای مردمنهاد و عموم مردم اجرا میشود و بخشهای مختلف آن شامل پاکسازی اماکن عمومی، حاشیه جادهها، مدارس، اماکن تفریحی، زیارتی و گردشگری، حاشیه رودخانهها و دیگر مکانهای عمومی است.
وی همچنین از شهروندان خواست تا در اجرای این طرح مشارکت فعال داشته باشند، اطلاعرسانی کنند و عملکرد دستگاههای اجرایی را به دبیرخانه کارگروه مدیریت پسماند اداره محیط زیست دزفول گزارش دهند.