۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
05:55
کد خبر : 9706084
۱۶:۰۰

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

دیدار فرمانده و پرسنل ناحیه بسیج آغاجاری با فرماندار به مناسبت هفته دولت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری وجمعی از پرسنل با فرماندار به مناسبت هفته دولت دیدار کردند.
دیدار فرمانده و پرسنل ناحیه بسیج آغاجاری با فرماندار به مناسبت هفته دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ابراهیم قدیمی در شهرستان آغاجاری: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری همراه پرسنل ناحیه بمناسبت هفته دولت با فرماندار دیدار کردند. 


 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری سرهنگ دوم پاسدار محسن ممبینی در گفتگو باخبرگزاری بسیج گفت: بمناسبت هفته دولت به همراه جمعی از پرسنل این ناحیه با مهندس مشایخی فرماندار شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردیم.

ممبینی ضمن تبریک بمناسبت هفته دولت ادامه داد: گزارشی از اقدامات بسیج در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و خدمت‌رسانی ارائه کرد و بر استمرار همکاری و تعامل بسیج با مجموعه فرمانداری در جهت رفع مشکلات مردم تأکید نمود.

فرماندار آغاجاری نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های بسیج، نقش این نهاد مردمی را در تقویت امنیت، خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه و تحقق اهداف نظام اسلامی بسیار مهم و ارزشمند دانست و هفته دولت را فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا و خدمت صادقانه به مردم عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری اظهار کرد: این دیدار در فضایی صمیمی برگزار و بر همکاری‌های مشترک در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شهرستان آغاجاری تأکید شد.

 


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید