به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار حسین خانی در نشست روز ارتباطات و روابط عمومی ها با اصحاب رسانه اظهار داشت: ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است تا نقش مؤثر روابط عمومی و صاحبان اندیشه در تحقق اهداف بزرگ تبیین شود.
وی با اشاره به اینکه، روابط عمومی قلب تپنده هر اداره است، تصریح کرد: روابط عمومی سپاه سلمان با رویکرد جهاد تبیین، امید آفرینی و جهاد خدمت فعالیت می کند و امیدآفرینی در روابط عمومی به معنای ایجاد و تقویت احساس امید و انگیزه در جامعه است. این رویکرد با هدف ترویج ارزشها و دستاوردهای مثبت و اطلاعرسانی مؤثر و شفاف اجرایی می شود.
سرهنگ پاسدار خانی گفت: روابط عمومی سپاه و بسیج با همکاری خبرگزاری بسیج و گروه تلویزیونی بسیج بستر مردمی ساز بسیج را محقق کرده اند.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان ادامه داد: معرفی الگوهای موفق بسیجی مانند گروههای جهادی موفق بسیج و معرفی فعالیت ها و عرصههای موفق چون خدمات اجتماعی مهم است چرا که این اقدامات می تواند در مردمی سازی روابط عمومی و خنثی کردن تبلیغات دشمن بسیار موثر باشد.
وی بیان کرد: در واقع، روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین نهادها و جامعه، نقش کلیدی در انتقال پیامهای امیدبخش و ایجاد انگیزه برای مشارکت در فعالیتهای جهادی دارد.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان گفت: روابط عمومی ها باید از تهدیدها فرصت بسازند، یک روابط عمومی پویا به خوبی میتوانند با روایتگری صحیح بستر ساز عیان شدن فتنه رسانه ای دشمنان شود و روایتگری حداکثری مستلزم حضور حداکثری مردم در امر اطلاع رسانی است و این باید به عنوان یک راهبرد اساسی مورد توجه مجموعه های روابط عمومی در سطح استان قرار گیرد.
سرهنگ خانی افزو: دومین همایش مدار امید، به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی را با چند هدف برگزار کردیم که هویت بخشی به روابط عمومی بانگاه جدید در دستور کار قرار گیرد.