
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان ایذه مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایذه گفت؛ در راستای تکریم و تقدیر از خانواده معظم شهداء بازدید و سرکشی از دو مادر فداکار شهید در شهرستان ایذه صورت گرفت.
حجةالاسلام موسوی صالحی افزود؛ در این دیدار که همزمان و مقارن با ایام تکریم مادرانو همسران شهداء انجام شد، سرهنگ پاسدار اکبر میرنام فرمانده پرتلاش سپاه ناحیه مقاومت بسیج، سرهنگ گورووی فرمانده انتظامی شهرستان، مسئول اداره اطلاعات شهرستان، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه و جمعی دیگر از همراهان توفیق داشتند به زیارت مادران شهیدان جهانگیر مرادی و حمزعلی احمدی برسند و دعای خیر آنان را توشه راه خود نمایند.
وی افزود؛ دیدار با این عزیزان در مرحله اول توفبق و سعادتی از جانب خداوند است که بابت آن باید جبهه شکر به درگاه خداوند سائیده شود ودر مرحله بعد برای این است که خانواده عزیز شهداء بینند که ما به یاد آنها هستیم و همواره به دعای خیر آنان برای گام نهادن در مسیر آنان محتاجیم .