فرمانده حوزه دانش آموزی

۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
08:48
برچسب ها - فرمانده حوزه دانش آموزی

فرمانده جدید حوزه دانش آموزی شهید اندرزگو ملارد معرفی شد

در مراسمی با حضور حضور فرمانده سپاه ناحیه حضرت ولیعصر(عج) ، مدیر آموزش و پرورش ملارد و دیگر مسئولان، خانم غلامی به عنهوان فرمانده جدید حوزه دانش آموزی شهید اندرزگو ملارد معرفی و از خانم حقی فرمانده سابق از حوزه قدردانی شد. عکاس: عین آبادی
کد خبر: ۹۵۲۵۲۲۹    تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
x

عضو کانال روبیکا ما شوید