در مراسمی با حضور حضور فرمانده سپاه ناحیه حضرت ولیعصر(عج) ، مدیر آموزش و پرورش ملارد و دیگر مسئولان، خانم غلامی به عنهوان فرمانده جدید حوزه دانش آموزی شهید اندرزگو ملارد معرفی و از خانم حقی فرمانده سابق از حوزه قدردانی شد.
عکاس: عین آبادی
کد خبر: ۹۵۲۵۲۲۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۶