۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
07:20
کد خبر : 9525229
۲۱:۱۳

۱۴۰۲/۰۴/۱۶

فرمانده جدید حوزه دانش آموزی شهید اندرزگو ملارد معرفی شد

در مراسمی با حضور حضور فرمانده سپاه ناحیه حضرت ولیعصر(عج) ، مدیر آموزش و پرورش ملارد و دیگر مسئولان، خانم غلامی به عنهوان فرمانده جدید حوزه دانش آموزی شهید اندرزگو ملارد معرفی و از خانم حقی فرمانده سابق از حوزه قدردانی شد. عکاس: عین آبادی

گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید