به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،به نقل از روابطعمومی اداره کل انتقال خون استان کرمان، ایرج شکوهی با تأکید بر پیوند ناگسستنی فرهنگ ایثار، فداکاری و نوعدوستی با مکتب عاشورا، از شهروندان نیکوکار استان دعوت کرد تا با اهدای خون، در نجات جان بیماران و تأمین ذخایر راهبردی خون مورد نیاز مراکز درمانی سهیم شوند.
مدیرکل انتقال خون استان کرمان اعلام کرد: تمامی مراکز اهدای خون در سطح استان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی فعال بوده و با آمادگی کامل میزبان اهداکنندگان گرامی هستند.
شکوهی برنامه زمانی و مکانی مراکز را تشریح کرد و گفت: پایگاه مرکزی (واقع در بلوار ۲۲ بهمن) و همچنین پایگاههای شهرستانهای سیرجان، جیرفت، رفسنجان و بم، در هر دو روز تاسوعا و عاشورا، از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۴ آماده پذیرش هستند.
وی ادامه داد: تیم سیار خونگیری در شهرستان خانوک، تنها در روز تاسوعای حسینی از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ خدمترسانی میکند.
شکوهی بیان کرد: تیم سیار خونگیری در شهرستان زنگیآباد، تنها در روز عاشورای حسینی از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۴ فعال خواهد بود.
مدیرکل انتقال خون استان کرمان ضمن درخواست از همه هماستانیها برای مشارکت در این اقدام انساندوستانه، اهدای خون را جلوهای عینی از ترویج فرهنگ ایثار و ادامهدهنده راه سرخ حسینی دانست و بر ضرورت همراهی مردم برای کمک به بیماران نیازمند تأکید کرد.
وی در پایان، با آرزوی قبولی عزاداریهای مردم مؤمن استان، از همراهی دیرینه و همیشگی اهداکنندگان خون قدردانی نمود.