به گزارش خبرنگار بسیج، رئیس دادگستری، دادستان و جمعی از قضات و کارکنان دادگستری شهرستان شاهرود، همزمان با هفته قوه قضاییه، با حجتالاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود دیدار کردند.
در این نشست، عملکرد یکساله دستگاه قضا تشریح و بر اجرای سند تحول و تعالی قضایی بهعنوان گامی مؤثر در ارتقای خدمات و عدالت تأکید شد.
حجتالاسلام پارسامنش، رئیس دادگستری شاهرود، در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سالانه دادگستری شهرستان، گفت: قوه قضاییه همواره در مسیر اصلاح، تحول و تکامل گام برداشته و اجرای سند تحول و تعالی قضایی، نقش کلیدی در بهبود کیفیت خدمات، صیانت از حقوق شهروندان و افزایش کارآمدی نظام قضایی داشته است.
وی افزود: این سند، افق روشنی برای تحقق عدالت نزدیکتر به مردم و کاهش اطاله دادرسی ترسیم کرده است.
در نخستین روز از هفته قوه قضاییه، مسئولان قضایی شهرستان با حضور در گلزار شهدای شاهرود، با آرمانهای امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.
در این مراسم، فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، امام جمعه، شهردار و فرماندار ویژه شاهرود نیز حضور داشتند.
محمدحسن آصفری، فرماندار شاهرود، در این آیین طی سخنانی بر همکاری همه جانبه دستگاهها با مجموعه قضایی در جهت حفظ امنیت و حمایت از حقوق عامه تأکید کرد.