۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
14:22
کد خبر : 9755239
۱۰:۴۱

۱۴۰۵/۰۲/۰۲

اقشار مختلف مردم میامی در پنجاه و دومین شب «اقتدار» پای کار انقلاب ماندند

میامی_پنجاه و دومین شب از سلسله تجمعات «شب‌های اقتدار» با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، مسئولان محلی و نیرو‌های انقلابی در میدان امام رضا (ع) شهر میامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بسیج، این مراسم که همزمان با سراسر کشور در میامی برگزار شد، فضای میدان مرکزی شهر را به صحنه‌ای از اتحاد و همدلی تبدیل کرد. زنان، مردان، نوجوانان و خانواده‌های میامیایی با در دست داشتن پرچم‌های ایران و شعار‌های حماسی، بار دیگر بر تداوم راه انقلاب و وفاداری به نظام تأکید کردند.

فرماندار و جمعی از اعضای شورای تأمین، شهردار، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مسئولان شهرستانی نیز در میان مردم حضور داشتند و بر اهمیت استمرار این رویداد‌های خودجوش مردمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان تأکید کردند.

سخنران اصلی مراسم، با اشاره به حضور پرشور مردم در پنجاه و دومین شب متوالی، این تجمعات را نماد «مقاومت مدنی و هوشیاری اجتماعی» توصیف کرد و گفت: هر شب این حضور، پاسخی قاطع به فضاسازی رسانه‌ای دشمن و نمایش وحدت ملی است.

در پایان این مراسم، شرکت‌کنندگان با سردادن شعار‌های «الله‌اکبر»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بار دیگر بیعت خود را با رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند.

علي عامري
نویسنده: علي عامري

گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید