
به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سرهنگ غفوری فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنهای (مدظله العالی) و جمعی از فرماندهان و بسیجیان ادارات کل استان در قالب برنامه "راهیان پیشرفت و آبادانی" از نیروگاه دیزل، پنل های خورشیدی، برج نوری و ژنراتور سیار زاهدان بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان روند تولید برق و تلاشهای صورت گرفته در جهت رفع چالشهای ناترازی برق قرار گرفتند.
مجید کریمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقه استان گفت: این برنامه با هماهنگی حوزه بسیج امام خامنهای (مدظله العالی) ادارات کل در راستای تحقق اهداف برنامه ملی "راهیان پیشرفت و آبادانی " و با هدف آشنایی با زیرساختهای انرژی در منطقه انجام شد.
کریمی افزود: این بازدید در خصوص ظرفیتهای تولید برق انرژیهای تجدیدپذیر (انرژی خورشیدی و بادی)، شناسایی گلوگاههای فنی و مدیریتی و تبادل نظر در خصوص راهکارهای کوتاهمدت و بلندمدت برای رفع ناترازی برق بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
وی بیان داشت: در جریان این بازدید، مسئولان نیروگاه توضیحاتی درباره ظرفیت تولیدی فعلی(دیزلی و خورشیدی)، میزان مصرف پیک، و نیازهای توسعهای ارائه کردند.