
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زابل، امالبنین جنابادی فرمانده پایگاه شهیده ثنا دشتی از حوزه فاطمه بنت اسد بیان کرد: همزمان با فرارسیدن ماه محرم، مراسمهای عزاداری و برنامههای فرهنگی در کرباسک با حضور مردم برگزار میشود.
فرمانده پایگاه شهیده ثنا دشتی ادامه داد: حضور مردم و جوانان در این برنامهها نشاندهنده علاقه و ارادت آنان به خاندان اهلبیت(ع) است.
جنابادی خاطرنشان کرد: برگزاری مجالس عزاداری، سخنرانی، روضهخوانی و برنامههای فرهنگی باعث افزایش انسجام اجتماعی و تقویت معنویت در جامعه میشود.
وی در پایان گفت: پایگاه شهیده ثنا دشتی با همراهی مردم تلاش دارد زمینه برگزاری باشکوهتر برنامههای محرم و ترویج فرهنگ عاشورایی را فراهم کند.