۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
23:16
کد خبر : 9728309
۱۵:۲۹

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

پویش نذر خون بسیج به اداره گاز استان سیستان و بلوچستان رسید

رزمایش انسان‌ دوستانه «نذر خون» و در چهل و ششمین هفته بسیج، کارکنان بسیجی  اداره کل گاز استان، با حضور در  تیم سیار اداره کل انتقال خون استان ، به جمع اهداکنندگان خون پیوستند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان-  سید محمود هاشمی ،مدیر عامل محترم اداره گاز با تقدیر از این حرکت ایثارگرانه، اظهار داشت: این اقدام بسیجیان، جلوه‌ای درخشان از فرهنگ تعاون و مسئولیت‌ پذیری اجتماعی است که در مجموعه اداره گاز نهادینه شده است. ما همواره از چنین برنامه‌های انسان‌ دوستانه‌ای استقبال می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: امیدواریم این نذر خون، قدمی هرچند کوچک در مسیر بهبودی و سلامت هموطنان نیازمند باشد.


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید