
به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان- سید محمود هاشمی ،مدیر عامل محترم اداره گاز با تقدیر از این حرکت ایثارگرانه، اظهار داشت: این اقدام بسیجیان، جلوهای درخشان از فرهنگ تعاون و مسئولیت پذیری اجتماعی است که در مجموعه اداره گاز نهادینه شده است. ما همواره از چنین برنامههای انسان دوستانهای استقبال میکنیم.
وی در ادامه افزود: امیدواریم این نذر خون، قدمی هرچند کوچک در مسیر بهبودی و سلامت هموطنان نیازمند باشد.