در حاشیه مراسم بدرقه دومین کاروان دانشآموزی راهیان نور خراسان شمالی، سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در گفتوگو با خبرگزاری بسیج استان، از برنامهریزی برای اعزام ۱۰ هزار زائر در سال ۱۴۰۴ به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
وی با اشاره به سهمیه تعیینشده برای استان گفت:
«برای سال ۱۴۰۴ سهمیه ۱۰ هزار نفر در نظر گرفته شده که با همکاری مسئولان استانی، مشارکت صنایع، خیرین و همراهی زائرین، انشاءالله همه این عزیزان به مناطق راهیان نور اعزام خواهند شد. تاکنون ۲۵۰۰ نفر در ایام اربعین به مناطق غرب کشور اعزام شدهاند و امروز دومین کاروان دانشآموزی نیز عازم مناطق عملیاتی است.»
سردار اکبری افزود:
«از مجموع ۱۰ هزار نفر، ۳ هزار نفر از دانشآموزان استان هستند. امروز نیز ۳۵۰ دانشآموز دختر از شهرستان بجنورد به عنوان دومین کاروان دانشآموزی به مناطق جنوب کشور اعزام شدند. این اعزامها تا ابتدای ماه رمضان (اوایل اسفندماه) ادامه دارد و تلاش ما بر این است که با همکاری همه دستگاهها، تمام سهمیه اعزامها را محقق کنیم.»