۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
21:26
کد خبر : 9720259
۱۱:۰۸

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

سه خانه مهربانی در بسطام؛ هدیه‌ای به نیت حضرت زینب (س) برای خانواده‌های یتیم

شاهرود_همزمان با جشن ولادت حضرت زینب (س)، سه باب مسکن احداثی با حمایت مردمی و خیرین، کلید تحویل سه خانواده یتیم در بخش بسطام شد تا چراغ امید در دل‌های نیازمند تابیدن بگیرد.

سه خانه مهربانی در بسطام؛ هدیه‌ای به نیت حضرت زینب (س) برای خانواده‌های یتیمبه گزارش خبرگزاری بسیج، مراسمی نمادین و پرمعنا، روز گذشته همزمان با سالروز ولادت بانوی صبر و قهرمان کربلا، حضرت زینب (س)، در بخش بسطام برگزار شد.

در این مراسم، سه واحد مسکونی نوساز، به عنوان نمادی از عشق و ایثار، به سه خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این بخش واگذار گردید.

این پروژه انسان‌دوستانه که با هدف حمایت از کودکان یتیم و خانواده‌های نیازمند اجرا شده، ثمره همت والای کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش بسطام و مساعدت مالی شرکت پالایش نفت آفتاب تهران به عنوان حامی اصلی است.

تحویل این خانه‌های مهربانی با حضور آقای گرزین، بخشدار بسطام، رؤسای کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان‌های بسطام و شاهرود و مدیرعامل شرکت پالایش نفت آفتاب تهران برگزار شد. این حضور، نشان از عزم جدی نهاد‌های اجرایی و بخش خصوصی برای ساماندهی و بهبود شرایط زندگی خانواده‌های محروم دارد.

بر اساس این گزارش، این سه باب مسکن در سال جاری احداث و به بهره‌برداری رسیده است. این اقدام نه تنها سقفی امن بر سر این خانواده‌ها قرار می‌دهد، بلکه پیام آور روحیه‌ی تعاون و همدلی در جامعه و تکریم مقام شامخ یتیم‌نوازی در فرهنگ اسلامی است.

این رویداد، نمونه‌ای موفق از همکاری سه‌جانبه نهاد‌های حمایتی، حامیان مالی و دستگاه‌های اجرایی برای حل یکی از مسائل اساسی جامعه، یعنی تأمین مسکن محرومان، به شمار می‌رود.


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید