به گزارش خبرنگار بسیج، در پی گشتزنیها و سرکشیهای مستمر بهویژه در ساعات شبانه کارکنان یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی بار دیگر موفق به شناسایی و دستگیری عوامل تخریب تاغزارهای منطقه شدند.
متهمان که اقدام به قطع و حمل غیرمجاز تاغ کرده بودند، با پشتیبانی و همراهی نیروهای انتظامی تحت کنترل در آمده و به مراجع قضایی معرفی شدند. در این عملیات بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم تاغ قطعشده از متخلفین کشف و ضبط گردید.
اداره منابع طبیعی شهرستان میامی ضمن تقدیر از حمایت مجموعه انتظامی، تأکید مینماید که گشت و کنترل مستمر تاغزارها با قدرت ادامه داشته و با هرگونه تجاوز به عرصههای ملی بدون اغماض برخورد خواهد شد.
یادمان باشد هر بوته تاغ، دژی است در برابر ریزگردها؛ قطع آن، خلع سلاح طبیعت است.