
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو ؛ فرمانده سپاه شهرستان آققلا در اولین سالگرد شهید سید حسن نصرالله،شهید صفی الدین و سردار نیلفروشان در مصلی نماز جمعه شهر انبارالوم با اشاره به توطئههای آمریکا، اسرائیل و همپیمانانشان گفت: هدف دشمنان انجام حمله غافلگیرانه و ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی بوده است.
مصطفی لو در این مراسم با تاکید بر پایداری مردم و نقش رهبری در خنثیسازی بحرانها افزود: آنها فکر میکردند اگر سران را بزنند، مردم به نفع شان در خیابانها بروند؛ اما عکس آن رخ داد و مردم از مقام معظم رهبری، ولایت فقیه و نیروهای مسلح دفاع کردند. و در کمتر از بیست و چهار ساعت رهبر معظم انقلاب بحران را مدیریت و چیدمان نیروها را انجام دادند.
وی در سخنان خود با بزرگداشت یاد شهدا از جمله شهید سلامی، شهید رشید، شهید حاجیزاده و شهید باقری، تاکید کرد و افزود: خون شهدا برکاتش برای نظام باقی خواهد ماند و این انقلاب با سختیها و صبوری به قله نزدیک شده است ،فشارها و تحریمهای چهل و هشت ساله علیه ایران نتوانسته است اراده ملت را بشکند و رهبر انقلاب بارها از روشن بودن آینده انقلاب سخن گفتهاند.
سرهنگ مصطفی لو با اشاره به تحولات منطقه و حمایتهای بینالمللی از اسرائیل، گفت: آنها میخواهند اسرائیل را نگه دارند چون با نابودی آن آبرویشان میریزد؛ به همین خاطر همه برای کمک جمع شدهاند.نهادهایی مانند یمن، حشد شعبی و حزبالله بهعنوان نمونههایی از رویش انقلاب هستند و شهادت سید حسن نصرالله ضربهای برای دشمنان بود اما هشدار داد که این نور خاموش شدنی نیست.
فرمانده سپاه آققلا در پایان به موضوع هستهای و موشکی پرداخت و گفت: دشمنان قصد دارند پس از هستهای هم موشکی و سپس سایر مولفههای قدرت کشور را نیز محدود کنند وی این سیاست را گامبهگام توصیف کرد و از مردم خواست که پای نظام بایستند تا اهداف دشمن محقق نشود.
انتهای پیام/