
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ابراهیم قدیمی در شهرستان آغاجاری: دیدار فرمانده سپاه و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج با امام جمعه شهرستان انجام گردید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری سرهنگ دوم پاسدارمحسن ممبینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت:
به مناسبت هفته دفاع مقدس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری به همراه جمعی از پرسنل و بسیجیان با حجتالاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتوگو کردند.
در این دیدار صمیمانه، فرمانده سپاه شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس ادامه داد: به بیان رشادتها و ایثارگریهای رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی پرداخت و بر ادامه مسیر شهدا در حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی تأکید کرد.
امام جمعه آغاجاری نیز در سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، نقش بسیج و نیروهای مسلح را در پاسداری از امنیت، عزت و استقلال کشور بیبدیل دانست و خواستار ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در میان نسل جوان شد.
ممبینی اظهار کرد: این دیدار با تجدید پیمان حاضران با آرمانهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) و همچنین دعا برای علو درجات شهدا به پایان رسید.