به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: ۷۲ تیم عملیاتی و مراکز فوریت های برق (۱۲۱) با استعداد نیرویی حدود ۱۴۰ نفر، در ایام نوروز آماده خدمت رسانی به شهروندان و مهمانان نوروزی استان هستند.
محمد رئیسی اظهار داشت: تیم های عملیاتی و اتفاقات برق استان در ایام نوروز به صورت آماده باش کامل در سطح استان حضور دارند تا در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی شبکه برق، اقدام کنند.
وی با بیان اینکه تمامی خدمات این شرکت به صورت غیرحضوری ارائه میشود، تصریح کرد: شهروندان سیستان و بلوچستانی میتوانند با نصب اپلیکیشن "برق من" به صورت غیرحضوری از خدمات این شرکت از جمله ثبت خاموشی، اعلام مشکل روشنایی معابر، رفع خطر از تاسیسات مخاطره آمیز، رفع مشکل ولتاژ شبکه برق و خدمات امور مشترکین بهرهمند شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: علاوه بر این مشترکان هم استانی می توانند از طریق تماس تلفنی با سامانه های «۱۵۲۱» خدمات امور مشترکین و «۱۲۱» مرکز فوریت های برق استان نسبت به ثبت و پیگیری درخواست خود اقدام نمایند.
وی با بیان اینکه مرکز اتفاقات توزیع برق سیستان و بلوچستان به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد، افزود: شهروندان گرامی میتوانند در صورت وقوع مشکلات ناشی از قطعی برق، اتصالی خطوط برقرسانی و هرگونه حادثه ایجاد شده در تاسیسات شبکه برق موارد را از طریق سامانه هوشمند مرکز اتفاقات برق استان «۱۲۱» ثبت و پیگیری نمایند.
رئیسی گفت: شاخصهای فنی و کیفی از قبیل افزایش قابلیت اطمینان شبکه در مناطق گردشگری، روشنایی معابر اصلی و شریانهای ورودی شهرها از جمله اقدامات مهمی است که در مناطق مختلف استان انجام شده است.