۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
13:12
کد خبر : 9522102
۰۹:۴۱

۱۴۰۲/۰۴/۰۲
رئیس اتاق بازرگانی فارس در جمع مدیران بسیج مهندسین جنوب کشور:

کشور دچار خروج از سلامت محوری و توجه به درمان محوری شده است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان فارس با اشاره به خروج از سلامت محوری و توجه به درمان محوری به عنوان یکی از این سه پارادایم عنوان کرد: علاج واقعه قبل از وقوع در دستورکار نیست و متاسفانه باید برای درمان صددرصد بیشتر هزینه کنیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمدصادق حمیدیان در اختتامیه همایش دو روزه توانمندسازی بسیج مهندسین صنعت در شیراز ضمن خوش آمدگویی به حضار و مدعوین اظهار داشت: کشور دچار سه پارادایم غلط شده که بسیاری از مشکلات ناشی از آنهاست.

وی با اشاره به خروج از سلامت محوری و توجه به درمان محوری به عنوان یکی از این سه پارادایم عنوان کرد: علاج واقعه قبل از وقوع در دستورکار نیست و متاسفانه باید برای درمان صددرصد بیشتر هزینه کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان فارس ادامه داد: خروج از سلامت محوری و توجه به درمان محوری موضوعی مبتلابه در همه بخش ها بوده که باید توجه اصولی به آن صورت گیرد.

وی در مثالی گفت: در بحث صنعت، صبر میکنیم تا کار به رکود واحد تولیدی و صنعتی کشیده سپس به فکر احیای آن می افتیم.

حمیدیان درخصوص مورد دوم تصریح کرد: بجای مطالعه علمی و کارشناسی، سعی و خطا جایگزین شده که طی سالها هزاران میلیارد تومان خسارت بار آورده است.

سومین پارادایم از دیدگاه این مقام مسئول مدیریت قومی و قبیله‌ای به ویژه در دستگاه های اقتصادی است.

وی همچنین گفت: توجه به این سه پارادایم می تواند راهگشا بوده و امور با مشکلات کمتری در بخش دولتی و خصوصی پیش برود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید