۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
18:25
کد خبر : 9467387
۱۱:۲۳

۱۴۰۱/۰۸/۲۱

دیدار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان با شهردار و رئیس شورای شهر لنده / پروژه های خیرسازی که در لنده ماندگار می شود

نشست مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد با شهردار و رئیس شورای شهر لنده و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان به منظور تبادل نظر در خصوص همکاری های دو جانبه و ایجاد بسترهای لازم برای استفاده از ظرفیت خیرین در سطح شهرستان لنده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج،سالار جوکار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه وبویراحمد در ابتدا به تشریح فعالیت ها و اهداف مجمع اشاره کرد و گفت: تأسیس و راه اندازی مجمع خیرین سلامت کمک شایانی به جامعه هدف حوزه بهداشت و درمان در بحث احداث واحد های بهداشتی درمانی مناطق کمتر برخوردار کشور از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد داشته است.

وی تکمیل خانه های بهداشت مال ملا و موگرمون در شهرستان لنده را از جمله پروژه های خیرساز برشمرد که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد و در این زمینه بر لزوم همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی خدمات رسان خصوصاً برای تأمین آب ، برق ، گاز و ... این پروژه ها تأکید کرد.

جوکار ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نگاه ویژه ای به شهرستان لنده دارد و مجمع خیرین سلامت در راستای نیازمندی های ابلاغی دانشگاه علوم پزشکی و طبق طرح گسترش شبکه، پروژه های بهداشتی درمانی خیرساز را بر اساس نیت و تعهد خیرین اجرایی می نماید.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد گرامیداشت و تجلیل از مقام شامخ خیرین عرصه سلامت را زمینه ای برای دلگرمی آنها و کمک بیشتر به مناطق محروم و کمتربرخوردار دانست و گفت: البته خیرین محترم با قلبی مهربان و دستی گشاده در نقاط مختلف کشور چتر سخاوت خود را گشوده اند ، بدون هیچ چشم داشتی خدمات عام المنفعه ارائه می دهند و قصدشان ارتقای سلامت جامعه است.

سلمان رنجبر شهردار لنده هم در این نشست از فعالیت ها و خدمات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در این شهرستان تقدیر کرد و گفت: به عنوان یک شهروند و مسئولی که خود را خادم مردم می داند اعلام می کنم که نهایت همکاری را با دانشگاه و مجمع خیرین سلامت خواهیم داشت.

وی به ظرفیت ها و همچنین نیازمندی های شهرستان لنده در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و زیرساختی اشاره کرد و گفت: این شهرستان به دلایل مختلف کمی از روند توسعه یافتگی عقب مانده است و با توجه به کمبود اعتبارات دولتی نیازمند کمک خیرین عزیز در حوزه های مختلف هستیم.

رنجبر ورود خیرین به حوزه ساخت فضای سبز و مراکز فرهنگی هنری در شهرستان لنده و توابع این شهرستان را ضروری خواند و ابراز داشت: کودکان و نوجوانان شهرستان برای گذران اوقات فراعت نیازمند حضور در چنین فضاهایی هستند و در این شهرستان به شدت خلا این مراکز احساس می شود.

کورش محمدی رئیس شورای شهر لنده نیز در این نشست ضمن تقدیر از خدمات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد و احداث دو خانه بهداشت خیرساز در مال ملا و موگرمون، گفت: در شرایطی که دستگاه های اجرایی برای اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی با کمبود اعتبار مواجه اند کمک های خیرین می تواند تحولات عظیمی در عرصه های مختلف ایجاد نماید.

وی افزود: از حضور خیرین در شهرستان لنده استقبال می کنیم و دست آنها را به گرمی می فشاریم زیرا خیرین در هر جایی منشا برکت و مایه امیداوری هستند.

محمدی یکی از نیاز های جامعه امروز را توجه به سلامت روان مردم عنوان کرد و گفت: باید از ظرفیت خیرین برای ایجاد مراکز شادی آفرین و امید بخش استفاده کنیم و هم اکنون نیز نیازمند حضور آنها برای ورود به این عرصه هستیم.

 

دیدار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان با شهردار و رئیس شورای شهر لنده / پروژه های خیرسازی که در لنده ماندگار می شوددیدار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان با شهردار و رئیس شورای شهر لنده / پروژه های خیرسازی که در لنده ماندگار می شوددیدار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان با شهردار و رئیس شورای شهر لنده / پروژه های خیرسازی که در لنده ماندگار می شوددیدار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان با شهردار و رئیس شورای شهر لنده / پروژه های خیرسازی که در لنده ماندگار می شوددیدار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان با شهردار و رئیس شورای شهر لنده / پروژه های خیرسازی که در لنده ماندگار می شود

 


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید