
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی ،با حضور اقشار مختلف مردم ،بسیجیان ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مسوولین در محل مسجد امیرالمومنین شهر دهرم برگزار شد .
حجه الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمدی سخنران مراسم گفت : همه کسانی که به جایی رسیدند،از در بندگی خداوند عالم وارد این مسیر شدند.
وی گفت : شهدای بزرگوار ما از راه اخلاص و بندگی بود که به این مقام رسیدند و اگر عزت دنیا و اخرت را بخواهیم ، در قالب بندگی خداوند متعال است.
حجه الاسلام محمدی ادامه داد ؛ ما در مقابل نعمت های الهی تکلیف داریم و مهمترین آن شاکر بودن در مقابل نعمت های الهی است و باید نعمت هایی که خداوند به ما داده در مسیر خودش و درست استفاده کنیم.
وی خاطرنشان کرد : قبل از انقلاب مکتب تشیع و شیعیان کلا مستاجر بودند و صاحبخانه نبودند ، ولی انقلاب اسلامی ما را صاحب خانه کرد و سایه بیگانگان را از سر ما دور کرد و ما خودمان آقایی می کنیم.
حجه الاسلام محمدی گفت : چون دشمنان تحمل صاحبخانه بودن ما را نداشت و چون سخت بود برای آنها که استقلال ما را ببینند پس با ما دشمنی کردند و ما را تحریم نمودند.
وی اشاره کرد : دولت ما ، مجلس ما و کشور ما قبل از انقلاب هیچ گونه استقلالی نداشتند و منکرات و فقر و فساد در کشور ما در اوج بود و جوانان به جای اینکه به مساجد و حسینیه ها بروند و در جهت رشد معنوی خود بکوشند به مشروب خانه ها و مراکز فساد می رفتند ولی الان قضیه برعکس شده است و نمازجمعه های ما و مساجد ما چقدر از نظر معنوی رشد کرده است ، در پایان مراسم از تعدادی از بسیجیان حلقات صالحین و رزمندگان دفاع مقدس و کارکنان خدوم شهرداری از طرف حوزه شهید چمران هدایایی اهدا شد.
انتهای پیام/