آغاز واکسیناسیون کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برای کادر بخشهای مراقبت ویژه کرونا
شاهرود_رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: واکسیناسیون کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برای کادر بخشهای مراقبت ویژه کرونا آغاز شد.
به گزارش خبرنگار بسیج، دکتر رضا چمن اظهار کرد: امروز در شاهرود همزمان با سراسر کشور تزریق واکسن کووید-۱۹ بصورت محدود و برای همکاران بخشهای مراقبت ویژه کرونا آغاز میشود. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود یادآور شد: همچنان رعایت پروتکلهای بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات مهمترین راهکارهای مقابله با کرونا هستند.