۰۶ / ارديبهشت / ۱۴۰۴ - 26 April 2025
01:50
کد خبر : 9256905
۱۸:۴۵

۱۳۹۹/۰۴/۲۳
قادری مطرح کرد

تاثیر فضای مجازی در قیمت‌سازی برای ارز

عضو کمیسیون برنامه مجلس گفت: مدیریت رسانه و فضای مجازی در شرایط فعلی یک متغیر کلیدی است که می‌تواند به عدم شکل‌گیری حباب قیمتی کمک کند زیرا بسیاری از حباب‌ها تحت تاثیر انتظارات در فضای مجازی بوجود می‌آید.
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تاثیر منفی فضای مجازی بر روی نرخ ارز گفت: انتظارات به طور طبیعی در بحث اقتصادی روی عرضه و تقاضا برای هر کالاهایی تاثیرگذار است که در این میان فضای مجازی می‌تواند، انتظارات را به صورت منفی یا مثبت نسبت به یک کالا تعیین کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: بسیاری از افراد در شرایط التهابی بازار تحت تاثیر جوسازی‌ها به یک باره تقاضایشان نسبت به کالایی بیشتر می‌شود، بنابراین فضای مجازی در قیمت‌سازی برای ارز هم تاثیرگذار است.

وی ضمن تاکید براینکه مدیریت رسانه و فضای مجازی در شرایط فعلی یک متغیر کلیدی است، بیان کرد: این مدیریت می‌تواند به عدم شکل‌گیری حباب قیمتی کمک کند زیرا بسیاری از حباب‌ها تحت تاثیر انتظارات در فضای مجازی بوجود می‌آید.


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید