۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
11:30
کد خبر : 9254163
۱۳:۱۹

۱۳۹۹/۰۴/۱۴

وضعیت بحرانی کرونا و افزایش ابتلای ۲۰ تا ۳۰ ساله‌ها در ایلام

روند افزایشی شیوع کرونا در استان ایلام که از نخستین روزهای تیرماه آغاز شده بود هفته گذشته نیز ادامه یافت و بالا رفتن آمار مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌های کرونا این استان را در وضعیت هشدار و بحران قرار داد و در نهایت بر اساس اعلام وزارت بهداشت این استان در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بسیج ، در هفته‌ای که گذشت ۸۰ درصد جمعیت ایلام در منطقه قرمز کرونا قرار گرفتند و ضمن سه رقمی شدن آمار مبتلایان روزانه، بستری‌های کرونا نیز به بالاترین تعداد از زمان شیوع بیماری رسید.

به گفته استاندار ایلام میزان ابتلا به بیماری کرونا در استان در ۱۱ روز نخست تیرماه ۴۰ درصد افزایش یافت و رییس دانشگاه علوم پزشکی هم هشدار داد که ابتلای بیماران رده‌های سنی ۲۰ تا ۳۰ سال به شدت افزایش یافته است.

 


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید