به گزارش خبرگزاری بسیج ، در هفتهای که گذشت ۸۰ درصد جمعیت ایلام در منطقه قرمز کرونا قرار گرفتند و ضمن سه رقمی شدن آمار مبتلایان روزانه، بستریهای کرونا نیز به بالاترین تعداد از زمان شیوع بیماری رسید.
به گفته استاندار ایلام میزان ابتلا به بیماری کرونا در استان در ۱۱ روز نخست تیرماه ۴۰ درصد افزایش یافت و رییس دانشگاه علوم پزشکی هم هشدار داد که ابتلای بیماران ردههای سنی ۲۰ تا ۳۰ سال به شدت افزایش یافته است.