۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
17:46
کد خبر : 9247725
۱۸:۱۰

۱۳۹۹/۰۳/۲۰

آتش سوزی در ارتفاعات پیچاب باشت

فرماندار شهرستان باشت گفت: ارتفاعات منطقه پیچاب شهرستان باشت طعمه حریق شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, سید مسعود حسینی گفت: مراتع و ارتفاعات منطقه پیچاب باشت (دره لک) دچار آتش سوزی شده است.
وی افزود: نیرو‌های منابع طبیعی و مردمی فوراً به منطقه آتش سوزی اعزام شدند.

فرماندار شهرستان باشت اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با معاون عمرانی استاندار و مدیریت بحران استان قرار است یک فروند بالگرد با هدف انتقال نیرو به این منطقه اعزام شود.

شهرستان باشت در بخش گرمسیری کهگیلویه و بویر احمد واقع شده است و این منطقه دارای جنگلها و مراتع غنی است .

در هفته های اخیر جنگلهای خامی در گچساران، خاییز در کهگیلویه و دیل در شهرستان باشت طعمه حریق شد.

نبود تجهیزات اطفاء حریق، سخت گذر بودن منطقه و غنی بودن مراتع از عمده ترین دلایلی است که کار اطفاء حریق در جنگلهای استان را دچار مشکل می کند.
 
انتهای پیام/

گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید