مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به آغاز ثبت نام از دانشجویان علاقمند برای حضور در اردوهای جهادی دانشجویی در قالب گروههای سازماندهی شده گفت: جلسات مختلفی با روئسای دانشگاهها و معاونتهای متولی در سپاه ناحیه شاهرود برگزار شده است.
مهیار یونس آبادی افزود: در این رابطه با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه جلساتی برگزار شده است تا بتوانیم با هماهنگی بیشتر و بهتر در راستای تحقق هدفمند اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم و روستاها تلاش کنیم.
وی خاطر نشان کرد: قرارگاه اردوهای جهادی در بسیج دانشجویی فعال شده است و تلاش داریم همانند سنوات گذشته با بهره گیری از پتانسیل دانشگاهها و دانشجویان در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم و مردم گامهای موثری را برداریم.