وی آغاز دور جدید اردوهای جهادی دانشجویان مازندران را از ابتدای سال دانست و گفت: 300 نفر از دانشجویان مازندرانی جهت محرومیت زدایی مناطق محروم جنوب کشور قبل از سال 95 اعزام شدند و تا 12 خرداد ماه امسال در این مناطق حضور داشتند.
مسئول بسیج دانشجویی با اشاره به نام نویسی 3هزار نفر از دانشجویان در طرح رسم هجرت به ایسنا گفت: بیش از 3هزار نفر از دانشجویان دختر و پسر جهت حضور در اردوهای جهادی اعلام آمادگی کرده اند که جهت آموزش این تعداد داوطلب دانشجو دو دوره آموزشی در شهرستای ساری و چالوس برگزار کردیم.
نوری از اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: دانشجویان بسیجی به 15 نقطه محروم مازندران در قالب اردوهای جهادی ده روزه و سه روزه اعزام خواهند شد.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی مازندران افزود: بیش از 2700 نفر از این تعداد در اردوهای ده روزه شرکت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: دانشجویان جهادی در مناطق اعزام شده به فعالیت هایی همچون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان، اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی اقدام خواهند کرد.
نوری حضور تمامی این افراد را داوطلبانه دانست و خاطرنشان کرد: اولویت گروه های جهادی بحث اقتصاد مقاومتی و ساخت خانه محروم حواهد بود.
وی حضور دانشجویان در اردوهای جهادی را موجب خود سازی و مسئولیت پذیری در آن ها دانست و تاکید کرد: نتیجه اردوهای جهادی، تربیت و کادر سازی نیروی همطراز انقلاب اسلامی خواهد بود.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران گفت: در طول فعالیت گروه های جهادی، مسئولان ارشد استانی از ان ها عملکرد آن ها بازدید خواهند داشت.